App maakt voorzichtige entree in actiemarketing
Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...
Het lijkt wel of iedere marketeer zich op de apps heeft gestort. Banken, verzekeraars, automerken en uitgevers hebben inmiddels allemaal hun eigen apps. Coca-Cola ontwikkelde...
Een paar christelijke PLUS-franchisers konden de ‘Disco’s’ niet met hun geloof in overeenstemming brengen. Maar de rest van de PLUS-ondernemers is blij met de nieuwe...
Sinds vorige week krijgen klanten van Hoogvliet bij besteding van € 15,- aan boodschappen een gratis Monskey. Er zijn 32 verschillende Monskeys, elk met een...
De komende weken ontvangen niet alle klanten van PLUS supermarkten bij iedere €15 aan boodschappen en bij speciale actieproducten een Disco, een muziekschijfje met een...
Onlangs is Compacon toegetreden tot de IPPAG, een samenwerkingsverband van toonaangevende leveranciers van promotionele producten in ruim 20 landen wereldwijd. Door deze samenwerking is Compacon...
NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een ‘verantwoord’ chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...
Rexona en de KNVB zijn het platform ‘Kampioenen worden échte kampioenen’ gestart om het amateurvoetbal te ondersteunen. Teams die kampioen worden maken kans op een...
In diverse media heeft ING vorige week een oproep gedaan om zijn oranje spaarleeuwen terug te brengen. Kleine onderdelen kunnen los laten. Als kleine kinderen...
Nederlanders zijn steeds minder trouw aan de grote, gevestigde merken. Dat blijkt uit het European Trusted Brandsonderzoek 2011 van Reader’s Digest. Nederlanders zijn steeds minder trouw...