Gevestigde merken onder vuur
Nederlanders zijn steeds minder trouw aan de grote, gevestigde merken. Dat blijkt uit het European Trusted Brandsonderzoek 2011 van Reader’s Digest. Nederlanders zijn steeds minder trouw...
Nederlanders zijn steeds minder trouw aan de grote, gevestigde merken. Dat blijkt uit het European Trusted Brandsonderzoek 2011 van Reader’s Digest. Nederlanders zijn steeds minder trouw...
Na maandenlange voorbereiding heeft Robitex Multipromotionals uit Enschede het kwaliteitscertificaat ISO 9001 ontvangen. Met deze certificering is een begin gemaakt aan de verdere groei van...
Onlangs is Compacon toegetreden tot de IPPAG, een samenwerkingsverband van toonaangevende leveranciers van promotionele producten in ruim 20 landen wereldwijd. Door deze samenwerking is Compacon...
NH Hotels in Nederland, België, Frankrijk en Engeland verraste zijn gasten met Pasen met een ‘verantwoord’ chocolade-ei dat bij het inchecken werd overhandigd. In elk...
Het Britse bedrijf Reckitt Benckiser zet condooms in om jonge medewerkers te werven. Met überflauwe kreten als ‘Stimuleer je carrière’ op de condoomverpakking wordt een...
Dat kan alleen in de VS. Inderdaad. Koop een satellietschotel en u krijgt gratis een vuurwapen, aldus een promotie van de witgoedzaak Radio Shack Super...
De Digitz EZmouse, de Brand Charger en de Solarboom zijn enkele van de PromZ Promotional ProductZ 2011, ofwel de Beste Premiums en de Beste Relatiegeschenken...
Groene promotionele artikelen moeten onderdeel zijn van een mvo-beleid. U kunt uw organisatie niet groen maken met groene relatiegeschenken en gifts. Passen duurzame relatiegeschenken niet...
Compacon, Promotional Company of the Year 2009 en 2010, introduceert op PromZ Event (standnr. 523) de nieuwe activiteit Compacon Loyalty. Compacon, Promotional Company of the Year...