Keycaps: promotioneel zwaargewicht van één gram!
Laat de Keycap ook voor u een originele bijdrage leveren aan de naamsbekendheid of identiteit van uw bedrijf. Een Keycap aan een sleutelbos is altijd...
Laat de Keycap ook voor u een originele bijdrage leveren aan de naamsbekendheid of identiteit van uw bedrijf. Een Keycap aan een sleutelbos is altijd...
De Inukshuk van Troika is een ongewoon kantoorartikel met vele mogelijkheden. Het is een presse-papier en een houder voor paperclips en notities. Maar ook foto’s...
Steeds meer organisaties zien grote mogelijkheden van MVO en willen deze ‘strategie’ inzetten. Maar hoe?',' Er wordt veel gespeculeerd maar tot nog toe is er maar...
'Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...
Bavaria speelt met zijn WK-actie handig in op de vrouw. Tijdens het WK kijken net zo veel vrouwen als mannen naar voetbal. Maar belangrijker is...
Ook Coop Supermarkten storten zich in het fenomeen spaaractie, gerelateerd aan het komende WK. Klanten krijgen vanaf 16 mei 6 weken lang bij aankoop van...
Eind 2009 deed de Gemaco Group zijn intrede op de Nederlandse markt met de doorstart van het voormalige Daneco in Breda. Nu heeft het bedrijf...
De Pizzarette, de Power Mat, de Secrid kaarthouder, de Mini Memo- & Videorecorder: een greep uit de producten die onlangs zijn uitgeroepen tot de beste...
Compacon is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2010. Nominaties voor deze vakprijs gingen naar Bovi salespromotion en WOT-P. De prijzen werden bekend gemaakt...