High tech spaarprogramma van Pepsi
PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten...
PepsiCo gaat consumenten belonen als ze via social media in een restaurant of fastfoodzaak Pepsi bestellen. Elke bestelling levert een punt op. Bij drie punten...
De folder van bouwmarkt Karwei is uitgeroepen tot de beste huis aan huis-folder van 2010. Tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame 2010 waren er...
Scapino start een actie met gratis stappentellers. Bij aankoop van wandelschoenen van het merk Mountain Peak artikel ontvangt elke klant er een gratis stappenteller.',' Het is...
Tintelingen, inmiddels een bekende naam voor Eigen Keuze-kerstpakketten, komt met Strikk om relaties en medewerkers ook bij andere geefmomenten in het jaar een belevenis cadeau...
Albert Heijn heeft ’t voor mekaar. Nog voor het WK-premium er is, heeft Nederland het er al over. Voor zover bekend, is dit nog nooit...
Nog nooit eerder waren er zoveel oranje acties en startte het bedrijfsleven zo vroeg met zijn WK-acties. Dit blijkt uit het Oranje Barometer onderzoek, een...
Laat de Keycap ook voor u een originele bijdrage leveren aan de naamsbekendheid of identiteit van uw bedrijf. Een Keycap aan een sleutelbos is altijd...
De Inukshuk van Troika is een ongewoon kantoorartikel met vele mogelijkheden. Het is een presse-papier en een houder voor paperclips en notities. Maar ook foto’s...
'Teijin Aramid heeft Compacon aangewezen als zijn preferred supplier voor promotionele artikelen en relatiegeschenken. Teijin Aramid is marktleider op het gebied van aramide, een sterke...