Geurpromotie voor bloemen
De Britse supermarktketen Waitrose experimenteert met ‘geurpromoties’. Er worden geurstickers op bloemen geplakt, zodat consumenten kunnen ervaren hoe de bloemen thuis zullen ruiken.Consumenten kopen het...
De Britse supermarktketen Waitrose experimenteert met ‘geurpromoties’. Er worden geurstickers op bloemen geplakt, zodat consumenten kunnen ervaren hoe de bloemen thuis zullen ruiken.Consumenten kopen het...
Wie dacht dat retro alweer op zijn retour is, heeft het mis. En wie gelooft in de drie-generatie aanpak (van oma op moeder op kind),...
Als u nu helemaal geen geld (meer) over heeft voor teambuilding, probeer het dan eens zoals ze het deden op een kantoor in Newcastle in...
De voetbalplaatjesactie die Albert Heijn in februari hield, overtrof het succes van vorig jaar, aldus marktonderzoekbureau GfK.',' rnIn vergelijking met 2009 trok Albert Heijn met de...
Meldden we eerder dat de Belgen Nederland ‘overnemen’ door de overname door het Belgische Gemaco van Daneco in Breda, kunnen we nu berichten dat Nederlanders...
Het Openbaar Ministerie in België onderzoekt of Lidl in België bewust klanten lokt met promoties met non-foodartikelen die beperkt of niet beschikbaar zijn. Lidl ontkent.','Er...
PromZ Event 2010 staat helemaal in het teken van loyalty. Leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken tonen hun nieuwste collecties en in het Belevenissen Paviljoen...
Sommige ondernemingen gaan wel heel ver in het koesteren van hun klanten. Neem nu de hotelketen Holiday Inn, waar hotelpersoneel desgevraagd in levende lijve de...
Sinds vorige week gaat Lipton door-to-door bij (in totaal) 200.000 huishoudens om de bewoners hun theeverpakking, aangebroken of niet, in te laten ruilen tegen twee...