NewZ | PromZ

Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

 

PromZ Promo Bos

 

Wenn Sie nach herausragenden Online-Casinos suchen, ist Locowin Casino eine exzellente Wahl, die eine große Auswahl an Spielautomaten und Tischspielen bietet. Platin Casino beeindruckt mit seinen spannenden Bonusangeboten und einer benutzerfreundlichen Plattform für ein optimales Spielerlebnis. Vulkan Vegas überzeugt durch schnelle Auszahlungen und eine umfangreiche Spielbibliothek. Für treue Spieler bietet das Bizzo Casino ein exklusives VIP-Programm und spezielle Aktionen. Schließlich bietet Lucky Dreams eine vielfältige Auswahl an Sportwetten und Casino-Spielen sowie eine erstklassige mobile App, die ein hervorragendes Spielerlebnis unterwegs sicherstellt.

Strengere maatregelen tegen telemarketeers

Staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (PvdA) neemt een aantal extra maatregelen om malafide telefonische verkooppraktijken aan banden te leggen. Dat schreef hij zeer recent...

Nieuw gadget voor golffanaten

‘Rule Twentyone Rug’ is de naam van een nieuw product voor golfliefhebbers. Het is een heel klein handdoekje voor in de achterbroekzak om de bal...

Nieuw sp-tool van Staat & Co en Benito

In een nieuwe, gezamenlijke activiteit leveren Staat & Co uit Meppel en Benito uit Waalwijk gepersonaliseerde fotoboeken voor sales promotionacties, loyaliteitsbeloning of als (eindejaars)geschenk voor...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Bloom it's in the Can

Buro-Bloemen biedt u het nieuwe bloembollen concept Bloom it’s in the Can. Een ideaal relatiegeschenk met optimale promotionele mogelijkheden. Beschikbaar vanaf 20 tot 100.000+ stuks....

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Ruim 430.000 euro naar goede doelen via Tintelingen

De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...

Winnaars promotioneel product 2009: Publieksjury

De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...