Beer for your sole
Heineken promoot de nieuwe line extension Silver (minder bitter, minder alcohol) onder meer met de introductie van de ‘Heinekicks’. Een limited edition sneaker die in...
Heineken promoot de nieuwe line extension Silver (minder bitter, minder alcohol) onder meer met de introductie van de ‘Heinekicks’. Een limited edition sneaker die in...
Leverancier van het Jaar 2022 Tijdens de Night of the PromZ, dat dit maal in een ander jasje gestoken was ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan,...
Recht op onderwijs heeft elk kind. Ook in oorlog. Toch kunnen miljoenen kinderen als gevolg van oorlog niet naar school. Daarom slaan Rotterdamse sociale onderneming...
We hebben er als gevolg van corona twee jaar op moeten wachten, maar vandaag is het zover: de start van de Vuelta in ons kikkerlandje....
Afgelopen vrijdag plaatste het FD een artikel over vermeende greenwashing van met name grote concerns aangaande het gebruik van het B Corp certificaat. Het balletje...
Twee jaar geleden liet Brandbase uit Amsterdam voor het eerst een onderzoek uitvoeren door onderzoeksbureau Nielsen naar het effect van promotionele campagnes. Hierbij werd onderscheid...
Stem hierOp 7 en 8 september zal Houten het middelpunt zijn van de promotionele producten business. Distributeurs uit binnen- en buitenland komen de meer dan...
Over ruim een maand start La Vuelta in Utrecht. Interimage is official merchandise partner, net als bij de Tour start in Utrecht in 2015. De...
Wie kent ze niet? De Van Moof fietsen. Deze trendy fietsen 'overspoelen' onze fietspaden. Van Moof verloor iedere week duizenden euro's aan schadeclaims, veroorzaakt door...