War Child-pyjama laat kinderen weer dromen
De Hema lanceerde deze ochtend de speciale War Child-pyjama, waarvan 25% van de opbrengst naar War Child gaat. Het is een nieuwe samenwerking tussen Hema,...
De Hema lanceerde deze ochtend de speciale War Child-pyjama, waarvan 25% van de opbrengst naar War Child gaat. Het is een nieuwe samenwerking tussen Hema,...
In het laatste nummer van PromZ Magazine van het jaar traditiegetrouw aandacht voor het grote branche onderzoek, waaruit blijkt dat opdrachtgevers ‘duurzaamheid’ als topic weer...
De drankkartonnen verpakkingen van waterproducenten Earth Water en Bar le Duc bevatten zoveel plastic dat er statiegeld op moet, vindt Recycling Netwerk Benelux. Ze hebben...
Na de sneakers, de trouwjurk, panty's en lucht komt de Zeeman nu met de exclusieve streetwear collectie Skeer. Skeer, dat in straattaal goedkoop/blut betekent, moet...
Private equity maatschappij Mentha investeert in Touch Network, een specialist in loyalty-, incentive- en promotieservices, door de bedrijven Touch TVCC (Tickets, Vouchers, Codes, Cards), Touch...
De Burger King® in Puerto Rico lanceerde dit jaar een speciale editie van de Mini Whopper Jr. voor Halloween. Zij transformeerde de bekende Whopper burger...
McDonald’s en het Ronald McDonald Fonds lanceren net als in 2019 een campagne met de The McNificents. Dit jaar staan vijf kinderen model voor de McNificents-actiefiguurtjes...
Al sinds 1997 is Heineken de sponsor van James Bond. In de nieuwe film ‘No time to die’ is de 007-agent dan ook te zien...
De betekenis van het woord corona heeft in de afgelopen periode een uitbreiding gekregen. Maar we gaan het niet over de coronacrisis hebben. Mexicaanse vissers vangen...