Black Friday minder in trek a.g.v. corona
27 november is het zover: Black Friday. Een dag waar je als winkelier zowel on- als offline niet meer omheen kunt. Maar hoe gaat dat...
27 november is het zover: Black Friday. Een dag waar je als winkelier zowel on- als offline niet meer omheen kunt. Maar hoe gaat dat...
Onder de noemer 'supporter van voetballend Nederland' is Albert Heijn een tv-campagne begonnen, die in deze 'rare' tijden moet verbinden. En het moet gezegd: "daar...
Wie jongeren wil aantrekken, zoekt naar iets dat de jeugd aanspreekt. En dan is de link met urban lifestyle en rap al snel gelegd. Cool...
Hyundai introduceert Re:Style 2020: een duurzame collectie duurzame mode en sieraden. De producten zijn gemaakt van restmaterialen uit de autoproductie door zes toonaangevende merken, waaronder...
De geel/zwarte retailer is op dit moment alles in het werk aan het stellen om de customer experience naar een hoger niveau te tillen.Onderdeel daarvan...
Om Nederlanders te helpen bewust om te gaan met zowel voeding als voldoende beweging starten Albert Heijn en NOC*NSF de sportactie ‘Proef de sport’. Hiermee...
Tijdens de laatste mooie dagen van de nazomer liet Joint he Pipe van zich horen met een leuke joint promotion met Lipton in de Amsterdamse...
De promotiedruk in de supermarkten is in de coronaperiode behoorlijk gedaald. Volgens onderzoeksbureau IRI was de belangrijkste oorzaak dat de hamsterproducten niet in de aanbieding...
Gaming is razend populair. Niet alleen onder jongeren en mannen, ook vrouwen en ouderen gamen veel. Adverteren in games wordt daarmee steeds aantrekkelijker. Dat blijkt...