Hyundai introduceert gerecyclede sieraden
Hyundai introduceert Re:Style 2020: een duurzame collectie duurzame mode en sieraden. De producten zijn gemaakt van restmaterialen uit de autoproductie door zes toonaangevende merken, waaronder...
Hyundai introduceert Re:Style 2020: een duurzame collectie duurzame mode en sieraden. De producten zijn gemaakt van restmaterialen uit de autoproductie door zes toonaangevende merken, waaronder...
De geel/zwarte retailer is op dit moment alles in het werk aan het stellen om de customer experience naar een hoger niveau te tillen.Onderdeel daarvan...
Om Nederlanders te helpen bewust om te gaan met zowel voeding als voldoende beweging starten Albert Heijn en NOC*NSF de sportactie ‘Proef de sport’. Hiermee...
Tijdens de laatste mooie dagen van de nazomer liet Joint he Pipe van zich horen met een leuke joint promotion met Lipton in de Amsterdamse...
De promotiedruk in de supermarkten is in de coronaperiode behoorlijk gedaald. Volgens onderzoeksbureau IRI was de belangrijkste oorzaak dat de hamsterproducten niet in de aanbieding...
Gaming is razend populair. Niet alleen onder jongeren en mannen, ook vrouwen en ouderen gamen veel. Adverteren in games wordt daarmee steeds aantrekkelijker. Dat blijkt...
Zowel Plus als Albert Heijn introduceren verantwoorde spaaracties voor kids. Plus introduceerde onlangs een spaaractie met een educatief karakter in samenwerking met Staatsbosbeheer en de...
Fortune Factory verbindt zich als exclusief partner voor geschenken en attenties aan de ‘Dag van de Ondernemer’. MKB Nederland, de initiatiefnemer van deze themadag, zet...
Professor Eric van Gorp (viroloog Erasmus MC) en professor Erik Scherder (neuropsycholoog VU) gaven recentelijk in BNR-nieuwsradio 5 tips om jezelf weerbaarder te maken tegen...