Hoe retail gaat veranderen
We kennen allemaal het beeld van leegstaande winkels in winkelstraten. De enorme vlucht die online shoppen genomen heeft en de verschraling van het huidige aanbod...
We kennen allemaal het beeld van leegstaande winkels in winkelstraten. De enorme vlucht die online shoppen genomen heeft en de verschraling van het huidige aanbod...
Unilever heeft aangekondigd te gaan stoppen met reclame gericht op kinderen jonger dan 12 jaar. Met name het Unilever merk Ola maakte zich hier schuldig...
De productie in China (ook wel de fabriek van de wereld genoemd) start heel langzaam weer op, nu de uitbraak van het Coronavirus zich lijkt...
De eerste actie die we tegenkwamen in de supermarkt aangaande de Formula 1 Heineken Dutch GP Zandvoort is natuurlijk die van Jumbo. 'Natuurlijk', omdat Jumbo...
Economen van de Rabobank hebben gisteren bekend gemaakt dat de economische schade van het Coronavirus waarschijnlijk groter zal zijn dan bij SARS. Niet zo raar...
Aanstaande zondag is het zover; de grootste wedstrijd in commercieel opzicht ter wereld: de Superbowl. American Football tussen de San Francisco 49ers and Kansas City...
Paul Visser, oprichter en DGA van MultiGift Relatiegeschenken BV, heeft per 1 januari 2020 de meerderheid van zijn aandelen verkocht aan Rusheidat Beheer BV uit...
In het Verenigd Koninkrijk is 2019 het jaar van de grote verandering in mediaconsumptie. Consumenten spenderen voor het eerst meer tijd aan digitale media dan...
Apple heeft recentelijk aangekondigd RCS (Rich Communication Services) te implementeren in iOS en Google zet er al volledig op in. Maar wat is RCS nu...