Foodwatch weer gestart met ‘marketingleugens’
Foodwatch is weer gestart de jaarlijkse publieksverkiezing van voor het meest misleidende voedselproduct: Het Gouden Windei 2019. De acht genomineerde voedingsproducten zijn: Albert Heijn Bieten...
Foodwatch is weer gestart de jaarlijkse publieksverkiezing van voor het meest misleidende voedselproduct: Het Gouden Windei 2019. De acht genomineerde voedingsproducten zijn: Albert Heijn Bieten...
Supermarkten zullen in 2020 meer omzet draaien geholpen, door het EK Voetbal komende zomer en de extra week die 2020 heeft ten opzichte van dit...
Albert Heijn is een actie begonnen met mini’s, waarmee klanten kunnen sparen voor een verlicht winterdorp.De spaaractie loopt tot en met 24 december, zo lang...
In de VS heeft ASI (Advertising Specialty Institute) herbruikbare rietjes als promotioneel product van het jaar 2019 bestempeld. Die rietjes zijn vervaardigd uit bamboe, roestvrij...
Touch Promotions lanceert de Health & Beauty Voordeelkaart. Deze voordeelkaart is een promotieartikel met unieke kortingen op de beste health- en beauty locaties en op...
Uit het zeer recent gehouden onderzoek van PromZ onder opdrachtgevers in Nederland blijkt dat inkopers verwachten meer promotionele producten, die zijn geproduceerd in Europa, in...
Bijna alle consumenten krijgen graag promotionele producten. Tot die conclusie komt de Amerikaanse PPAI (Promotional Products Association International) op basis van een onderzoek bij 3000...
Robitex (Enschede) heeft onlangs een vestiging geopend aan de Herengracht in Amsterdam. Met de vestiging in de hoofdstad wil Robitex beter bereikbaar zijn voor de...
Carpabizzgifts BV (h.o.d.n. Carpabizzgifts BV) uit Den Haag is op 01 oktober 2019 in staat van faillissement gesteld door de Rechtbank Den Haag.Carpabizzgifts BV (h.o.d.n....