Slagharen pakt uit met bewegende attractiemagneten
Wie deze lente een bezoek brengt aan Attractiepark Slagharen, kan daar niet alleen de achtbanen in, maar ook een stukje van de actie mee naar...
Wie deze lente een bezoek brengt aan Attractiepark Slagharen, kan daar niet alleen de achtbanen in, maar ook een stukje van de actie mee naar...
Een opvallend voorbeeld van slim design zagen we recent op TikTok: een koffiedeksel met de vorm van lippen. Het resultaat? Elke slok koffie lijkt op...
McDonald’s speelt slim in op de actualiteit met een nostalgische actie. Ter ere van The Minecraft Movie lanceert de fastfoodketen de zogeheten Minecraft Movie Meal:...
Vanaf dit seizoen serveert Bobbejaanland alle drankjes in herbruikbare bekers met een uniek design. Voor 1,50 euro aan statiegeld ontvangen bezoekers een stevige beker bedrukt...
Heineken heeft samen met de bekende uitvinder Simone Giertz een prototype bedacht genaamd ‘The Flipper’: een slimme telefoonhoes die je telefoon automatisch omdraait (met het...
Touch Incentive heeft een volgende stap gezet in haar groeistrategie. Met de overname van Local Loyalty Group, specialist in lokale loyaliteitscampagnes, versterkt Touch Incentive haar...
Makro Online Keuze Concept heeft de strategische beslissing genomen om te stoppen met de activiteiten. Makro is natuurlijk een grote speler in de Kerstmarkt en...
Acht innovatieve leveranciers en fabrikanten (Prodir, Mahlwerck, mbw, Uma, Kalfany Süße Werbung, Halfar, Toppoint en Karl Knauer) uit onze industrie en drie creatieve reclameartikelagentschappen (cyber-Wear,...
Tijdens de beurs Haptica in Bonn Duitsland presenteerde Pepsi de rebranding case uit 2024. Onder meer collabs met sneakermerk Kangaroo en voetbalclub Eintracht Frankurt zorgde...