Home > NewZ > 3 Gouden Esprix uitgereikt
De vakprijs Esprix beoordeelt campagnes op idee, doelstelling en resultaat, maar ook op creatieve executie en gevolgde strategie. Medio juni was de prijsuitreiking 2014, waarbij campagnes uit 2013 langs de meetlat zijn gelegd.
Er waren 3 Gouden Esprix, 7 Zilveren Esprix en maar liefst 30 Bronzen onderscheidingen.
We noemen hier de gouden prijswinnaars:
Hi/KPN van bureau FHV/BBDO
Doritos/Pepsico NL van bureau Fitzroy OMD
Volkswagen/Pon’s Automobielhandel van bureau Achtung!
Zie ook: www.esprix.nl
GERELATEERDE ARTIKELEN
De beste gifts & gadgets van 2017
Tijdens de op 10 en 11 mei gehouden vakbeurs PromZ.live zijn de beste gifts & gadgets van 2017 bekend gemaakt. Een vakjury maakte zijn keuze,...
NEWSFLASH: Stem mee!
Wie wordt Leverancier van het Jaar 2016? En wie heeft de Best Online Performance 2016? Stem mee!
Wie wordt de full service Leverancier van het Jaar?...
Gouden plak voor Heineken
Het aantal Olympische inhaakacties tijdens Sochi was beperkt, waarbij die van Heineken en Volkswagen het meest werden gewaardeerd.Dit blijkt uit de Olympische Barometer, een online...