BeGlobal weer Promotional Company of the Year | PromZ

BeGlobal weer Promotional Company of the Year

BeGlobal Promotions is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2013. De vakprijs werd vorige week uitgereikt. De twee nominaties, ofwel bijna-winnaars, gingen naar Compacon en Interimage.

 

BeGlobal, dat vorig jaar ook werd uitgeroepen tot Promotional Company of the Year, is volgens de jury een voorbeeld voor het vak, niet in de laatste plaats richting de opdrachtgevers. De term ‘outstanding performance’ is ook in 2013 absoluut weer van toepassing op BeGlobal.

 

Het bedrijf is financieel gezond en groeit, ook tijdens de recessie, in klanten, omzet en personeel. BeGlobal kijkt vooruit, ontwikkelt lange termijnplannen. De leverancier heeft een mooie en gevarieerde klantenlijst, heeft trouwe klanten en levert kwaliteit, niet in de laatste plaats waar het de promotionele producten betreft. BeGlobal beschikt over een grote dosis vakkennis. Het bedrijf wordt door opdrachtgevers enerzijds en anderzijds fabrikanten van promotionele producten opvallend vaak ‘een goede en betrouwbare partner’ genoemd.

 

Compacon, dat al vele malen eerder bij deze vakprijs eindigde in de hoogste regionen, noemt de jury o.a. al jaren heel steady en een van de best georganiseerde, professionele distributeurs met een deskundig, servicegericht team medewerkers, mooie acties en dito artikelen. Een distributeur met hart voor zijn opdrachtgevers. Compacon wordt – ook door collega’s in de branche – gewaardeerd om zijn vakkennis en creativiteit op alle vlakken.

 

Het bedrijf is in alle opzichten een visitekaartje voor de markt en een ambassadeur voor het vak door zich, ook binnen de branche, in te zetten voor de verdere professionalisering.

 

Ook Interimage heeft een goede uitstraling richting collega’s en richting eindklant. Het bedrijf is al 25 jaar actief, op zichzelf een hele prestatie – zeker ook in moeilijke tijden. Interimage heeft een klantenlijst om trots op te zijn en verzorgt hele effectieve en opvallende (omvangrijke) premiumacties die niet zelden in positieve zin de media halen.

Interimage verrast de markt geregeld met noviteiten en originele premiums. Het vak mag trots zijn op een collega als Interimage, dat al jarenlang zijn naam hoog weet te houden.

 

De awards, die al sinds 2003 worden uitgereikt, zijn een initiatief van PromZ Magazine en worden ondersteund door branchevereniging Platform Promotional Products. De branche zelf en een vakjury bepalen welke bedrijven worden onderscheiden.

src=http://www.promz.nl/uploads/pagetree/images/ec2727ab4bdf6ec72953b0acd02bfe49.png

V.l.n.r. Raymond Vos (Compacon), Marco Horneman (BeGlobal), Miklos Markovits (Interimage).