Home > NewZ > Daling in aantal reclamefolders
Het afgelopen jaar zijn er minder reclamefolders verstuurd. Dit blijkt uit cijfers van de branchevereniging DDMA.
Het aantal stuks daalde van 11,9 miljard in 2009 tot 11,7 miljard vorig jaar, een daling van 1,7 procent. Volgens de DDMA versturen de bedrijven hun folders tegenwoordig veel gerichter, waardoor het volume afneemt. Er zijn wel meer verschillende titels.
GERELATEERDE ARTIKELEN
Lobby voor het nut van reclame
Reclame is een onmisbaar element van de samenleving en een factor van belang voor de nationale economie. Deze boodschap brengt de Nederlandse reclame-industrie gezamenlijk naar...
De e-mailmarketeer is achterhaald!
E-mailmarketeer van het jaar? Ben ik nou de enige die zich erover verbaas dat de markt hier nog steeds warm van wordt? Alleen een e-mail...
Privacy compliance wordt serieus bedrijfsissue
Met boetes tot vier procent van de wereldwijde omzet is privacy compliance inmiddels een serieus bedrijfsrisico geworden. Een goede ontwikkeling, volgens Diana Janssen, directeur van...