De Merchandise Fabriek gaat verder als MerchLab | PromZ

De Merchandise Fabriek gaat verder als MerchLab

De Merchandise Fabriek, al sinds 2014 een gevestigde naam in de wereld van custom merchandise, kondigt vandaag een nieuwe fase aan in haar bestaan: het bedrijf gaat verder
onder de naam MerchLab. Met de rebranding naar MerchLab kiest het bedrijf voor een naam die beter aansluit bij de toekomstvisie: een innovatieve, flexibele partner zijn voor merken die op zoek zijn naar hoogwaardige en impactvolle merchandise. De nieuwe merknaam weerspiegelt de transitie naar een eigentijdse merkbeleving, waarbij creativiteit en vakmanschap centraal staan en waarin kwaliteit en klantgerichte service het verschil maken.

Meer dan een nieuwe naam
“Onze naam verandert, maar ons DNA blijft behouden,” aldus de oprichters. “MerchLab is gebouwd op dezelfde waarden als De Merchandise Fabriek: betrouwbare service, sterk teamwork en een
kritisch oog voor detail. Maar met deze stap laten we ook zien dat we klaar zijn voor de toekomst – met een sterkere focus op duurzaamheid, data en innovatie.”

Een frisse stijl, dezelfde missie
De nieuwe merkidentiteit gaat gepaard met een frisse visuele stijl, een vernieuwde website en een aangescherpte merkpositionering: MerchLab – greater goods. Greater goods begint met een goed product: een product dat jarenlang meegaat en met veel plezier gebruikt zal blijven worden door de ontvanger, zodat je merk op een positieve manier onder de aandacht blijft. Positieve impact maken draait volgens MerchLab om merchandise die waarde toevoegt: voor de klant, voor de eindgebruiker én voor de wereld om ons heen.