Europese awards voor Nederlandse promotiecampagnes | PromZ

Europese awards voor Nederlandse promotiecampagnes

Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde campagnes werden gisteravond bekend gemaakt.

Heineken Trom-Pet en Upload Cinema zijn de grote winnaars bij de IMC Awards, de Europese prijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatie campagnes. De Nederlandse bekroonde campagnes werden gisteravond bekend gemaakt.

Heineken Trom-Pet (opdrachtgever Heineken/bureau TBWA/Neboko) en Upload Cinema (opdrachtgever De Uitkijk/bureau Lowe&Draftfcb) zijn ieder twee maal bekroond. Heineken Trom-Pet ontving goud in de categorie Geïntegreerd en zilver in de categorie Sponsorship/Joint effort. De campagne Upload Cinema ontving goud in de categorie Event Communicatie en zilver in de categorie Product (Re)Launch. In totaal zijn 16 Nederlandse campagnes bekroond. Met deze uitslag is Nederland het best scorende land in Europa.

Andere winnaars waren:

Zilver

Campagne: Zweet jezelf naar Beijing
Categorie: Geïntegreerd
Opdrachtgever: Rexona for Men
Bureau: Lemz

Zilver

Campagne: It’s all about the suit
Categorie: Geïntegreerd
Opdrachtgever: Van Gils
Bureau: Selmore (en Brons in de categorie Product (Re)Launch)

Zilver

Campagne: Dongel
Categorie: Business to business
Opdrachtgever: KPN Zakelijk Markt
Bureau: N=5

Zilver

Campagne: Hoe Albert Heijn heel Nederland omsmurft
Categorie: Retail | Trade marketing
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: TBWA /Neboko

Zilver

Campagne: Ikea Husselen
Categorie: Retail | Trade marketing
Opdrachtgever: Ikea
Bureau: Lemz

Zilver

Campagne: Coca-Cola Sing-a-Long
Categorie: Cause | Charity | Non-Profit Marketing
Opdrachtgever: Coca-Cola Nederland
Bureau: Lemz

Zilver

Campagne: Echt motorrijden leer je bij Tom de Keizer
Categorie: Small budget
Opdrachtgever: Tom de Keizer
Bureau: &KoenseSeverein (en Brons in de categorie Innovative Concept)

Brons

Campagne: BP: precisietanken
Categorie: Geïntegreerd
Opdrachtgever: BP
Bureau: Ogilvy

Brons

Campagne: Dries komt waar Fons nie komen kan nie
Categorie: Small budget
Opdrachtgever: ANWB
Bureau: the people’s valley

Brons

Campagne: Rabobank zoekt Dreamchasers
Categorie: Small budget
Opdrachtgever: Rabobank Valkenswaard en Waalre
Bureau: 105

De IMC European Awards worden mede mogelijk gemaakt door de DDMA en de VEA.