Haptica Live goed bezocht | PromZ

Haptica Live goed bezocht

Bedrijven die hoge ogen willen gooien bij hun doelgroep, moeten vertrouwen op promotionele producten. HAPTICA® live op 15 maart in de WCCB in Bonn demonstreerde dit op indrukwekkende wijze. 109 exposanten presenteerden hun nieuwste producten en 1.116 bezoekers (+29 % in vergelijking met verleden jaar) wisten de weg naar de WCCB te vinden. Haptische reclame beweegt mensen.

Op de ‘Best Practice Show’ was onder meer een voorbeeld te zien van armbanden gemaakt van Marioepol staal als een geldinzamelingsproject ter ondersteuning van de Oekraïne. Daarnaast werd ‘onze’ Unox muts getoond die ieder jaar wordt uitgedeeld tijdens het nieuwjaarszwemmer. De muts is inmiddels een cult item geworden. De winnaars van de Relatiegeschenk Award, 35 bekroonde producten en campagnes werden ook tentoongesteld. Het hoge aantal uitstekende op maat gemaakte ontwerpen en producten dat hun eigen verhaal vertellen was opmerkelijk – van de Deutsche Bahn potlood gemaakt van afgedankte conducteursuniformen tot een marketingcollectie voor de robot bedrijf, Kuka, geproduceerd door de eigen robots van het bedrijf.