Lay’s® x Subway® Teriyaki | PromZ
Lay’s x Subway Teriyaki

Lay’s® x Subway® Teriyaki

Eerder dit jaar kwam Lay’s met de campagne: Iconische Restaurant Smaken. Het chipsmerk introduceerde drie nieuwe smaken, die gekoppeld zijn aan een drietal bekende fastfoodrestaurants. Het idee hierachter is om zo de restaurantervaring naar huis te brengen.

De winnende smaak

De smaken die Lay’s gebruikte in deze actie waren crunchy chicken van KFC, sweet teriyaki van Subway en cheesy margherita van Pizza hut. Het chipsmerk wilde graag weten wat de consument de meest geslaagde combinatie vindt. Deze actie liep van 1 mei 2021 tot en met 31 oktober 2021.

Deze maand is sweet teriyaki van Subway als winnende smaak verkozen en zal met ingang van het nieuwe jaar langer in het assortiment blijven.

Crispy Puffer Jas

Was sweet teriyaki van Subway ook jouw favoriete smaak? Draag deze dan dicht bij je met de Cripsy Puffer Jas, die gemaakt is van ongebruikte chipszakkenfolie en gevuld is met de Teriyaki-chipsvariant. Op deze manier wilt Lay’s de winnende smaak eer geven. Fans kunnen via de bijbehorende actiesite en een AR Snapchat-filter kans maken op deze unieke jas.