Home > NewZ > Nieuw loyaltyprogramma voor Bridgestone
Bridgestone lanceert een nieuw loyaltyprogramma in samenwerking met Gemaco. De bandenproducent wil hiermee autodealers en bandencentrales belonen en motiveren om te blijven kiezen voor Bridgestone.
Bridgestone lanceert een nieuw loyaltyprogramma in samenwerking met Gemaco. De bandenproducent wil hiermee autodealers en bandencentrales belonen en motiveren om te blijven kiezen voor Bridgestone.
Het loyaltyprogramma bevestigt het kwalitatieve imago van het Japanse bandenmerk door uitsluitend te werken met een assortiment A-merken (o.a. Sony, Philips) en Bridgestone merchandising. De deelnemers kunnen online kiezen uit een breed aanbod van categorieën en producten.
GERELATEERDE ARTIKELEN
ProductZ Finder: snel & makkelijk
Heeft u snel een leverancier of promotioneel product nodig? Kijk dan op de ProductZ Finder op de vernieuwde site van PromZ Magazine, www.promz.nl/productzfinder.
Heeft u snel...
Recept voor een rage?
Kun je een rage ontketenen? Met voorbedachten rade? En dus liefst vaker dan eens? Een toer langs Wuppies, Flippo’s en Spinners.
Rages voorspellen; trendwatchers en marketeers...
Hema wil zijn klanten beter leren kennen
Buitenland
Het nieuwe programma wordt eerst in Nederland uitgerold. Volgend jaar moet het ook in andere landen waar het bedrijf actief is gelanceerd worden. Naast de...