Opvallende promotie van Bavaria | PromZ

Opvallende promotie van Bavaria

Personal trainers zijn helemaal in. Bavaria haakt op deze trend in. Op de Bavaria-Facebook pagina trainen twee geoefende Personal Beer Trainers consumenten in de perfecte smaak van Bavaria 0.0% bier.  

‘,’

Personal trainers zijn helemaal in. Bavaria haakt op deze trend in. Op de Bavaria-Facebook pagina trainen twee geoefende Personal Beer Trainers consumenten in de perfecte smaak van Bavaria 0.0% bier.  

 

Zomerbier moet je vooral drinken om de smaak, en niet om de alcohol, aldus Bavaria. Vandaar deze 0,0% bieren. Als eerste aanbieder van alcoholvrij witbier introduceert de Brabantse brouwer nu de rosébier-variant. Om de maximale smaak uit het bier te halen, ontwikkelden ACHTUNG! en Bavaria het trainingsprogramma, gericht op het beheersen van de technieken om 0.0% bier perfect te schenken.

Op de Facebook pagina leren twee Personal Beer Trainers, Brad en Kelly uit Los Angeles, hoe je de Roll, de Pour en de Swirl onder de knie moet krijgen. “Met het volgen van de lessen is smaaksucces verzekerd,” aldus de bedenkers.

 

Campagne bekend maken

De campagne wordt bekend gemaakt via een tag-on op de bestaande 0.0% tv-commercial met Mickey Rourke, via een grote online campagne, via een pop-up store met personal trainers in de Kalverstraat in Amsterdam, via de etiketten op de flessen en via sampling teams, die deze zomer langs de terrassen gaan.