Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ.live 2020

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

verkoelende waterspray

Nieuw! Vers van de pers uit China: Een verkoelende waterspray voor de zomerse dagen. Ideaal bij warme temperaturen en inspannend sporten. Prijzen op aanvraag. Informatie...

Loyalty in b-to-b onderzocht

Onderzoekers Daams, Gelderman en Schijns hebben voor en na de introductie van een b-to-b loyaliteitsprogramma gekeken naar behavioural en attitudinal loyalty.',' Bij behavioural loyalty wordt loyaliteit...

Grolsch helpt iedereen aan koud blikbier

‘Koel’ is de nieuwe actie van Grolsch om de consument deze zomer te helpen aan lekker koud blikbier. Zo kunnen consumenten hun blikbier langer koel...

Promotioneel ijs

Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...

Energy Drink in nieuwe CleverCan

Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...

Lanyard met capuchon

De Capuchon Lanyard heeft een dubbele functie. In het nekgedeelte van de lanyard is een capuchon bevestigd, ideaal tegen de regen of zon. De Lanyard...

de peperplant

Spice up you’re summer! Verkrijgbaar bij A.Lex, de peperplant. Afname vanaf 250 ex., richtprijs € 2,50 p.st. excl. BTW Kijkt u ook eens op www.a-lex.eu','Terracotta bloempot circa 4...

Tacx Bidon Source 500cc

De Source bidon heeft een vooruitstrevend, krachtig maar ook lichtogend design.De onderkant van de fles is conisch en afgerond. Door de vloeiende belijning ontstaat een...