Magic ei
Open de doos, geef het ei water en de eierschaal breekt. Met het groeien van de plant, verschijnt er een korte boodschap op de boon...
Super de Boer heeft in 2008 erg veel succes gehad met zijn acties, aldus topman Jan Brouwer. Super de Boer heeft zelfs een “oorlogskas” voor...
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen staat in the picture en daarmee de belangstelling voor joint promotions met goede doelen. Wie zo’n actie overweegt, heeft er vanaf april...
Van 13 april tot en met 31 juli 2009 kan de consument sparen voor een Mr. Jummy-weekplanner met een uitwisbare stift en magneten. De weekplanner...
De countdown card ondersteunt iedere promotie en evenement! Met deze countdown card, die we natuurlijk volledig in uw eigen stijl maken, kunt u de aandacht vestigen...
Doet u veel zaken met vrouwen? Bedenk dan dat vrouwen ‘groene’ producten nog belangrijker vinden dan mannen. En vrouwen doen in 2009 aan e-cocooning: dat...
Highlighters in de vorm van de bekende pionnen uit het Mens Erger Je Niet spel. Deze gadget kunt u als bedrijf op heel veel manieren...
Safety First: een aardige gedachte achter een relatiegeschenk. Er is een breed programma van eerste hulp-sets, voor thuis, in de auto of op vakantie, voor...
Maak van een chocolade reep of cadeaubon net even iets meer met de Choco-box van Troika Deze Berlijn-box maakt van een reep chocolade of cadeaubon...