Onafhankelijke ProductZFinder

PromZ Magazine

PromZ.live

Indrukwekkende voetstappen

Deze custom made sneakers zijn een opvallende verschijning. Of je nu gaat voor een rustige samenstelling in kleur of juist voor een in het oog...

Ontwerp uw eigen wandklok

Een blijvende indruk achterlaten met een uniek product? Arbeid Uurwerken maakt het mogelijk! Deze custom made wandklokken zijn het perfecte relatiegeschenk of een ideale give-away. Ontwerp...

Promotionele-productenbranche toont duurzame kant

Zijn promotionele producten, give-aways en relatiegeschenken duurzaam? De bedrijven die gespecialiseerd zijn in de cadeautjes die de band met een merk of bedrijf moeten versterken...

Gerecyclede handdoek | SeaTowel / BottleTowel

Inspireer uw relaties om de aarde schoon te houden… met de duurzame SeaTowel of BottleTowel een 100% (hamam-achtige) gerecyclede handdoek. Het verschil tussen de twee handdoeken...

Sales medewerker gezocht bij MB Promotion

Functie omschrijving MB is per direct op zoek naar een representatieve, sportieve en communicatief vaardige sales medewerker met ervaring in de branche van promotionele textiel en...

Development (hunting) & Sales Manager gezocht bij AAZIO

AAZIO – the company: AAZIO is an independent product-focused communication agency based in Hermée. AAZIO is part of Strategie Group, which has more than 30 years...

Dé reisgadget van 2019!

Verras jouw klanten met dé reisgadget van 2019; de AIRMATE! De mobiele telefoonhouder voor het vliegtuig en iedere tafel! De AIRMATE Mobile is een unieke...

PromZ.live: 7 & 8 mei, Amsterdam

PromZ.live, de vakbeurs voor ‘tastbare marketing’ vindt plaats op 7 en 8 mei aanstaande in hotspot De Kromhouthal in het marketingbolwerk Amsterdam. Op PromZ.live vind...

BeGlobal Marketing Experience goed bezocht

Op 22 maart jl. organiseerde BeGlobal de BeGlobal Rotterdam Marketing Experience, een dag die werd bezocht door ruim 250 klanten en andere relaties van BeGlobal....

Trend: afzondering en jomo

Wie een aardigheidje cadeau doet speelt natuurlijk graag in op de behoeften en bezigheden van de ontvanger. Maar wát willen wij Nederlanders eigenlijk nu en...