UNIEKE MERKBINDING VAN START TOT EINDE(JAAR) | PromZ

UNIEKE MERKBINDING VAN START TOT EINDE(JAAR)

Bij Compacon zijn ze trots op hun rol om - in samenwerking met THG Creative Agency - unieke merchandise voor Social Deal te creëren. De oprichters van Social Deal wilden hun medewerkers verrassen met een speciaal merchandise pakket en Compacon mocht helpen dit idee tot leven te brengen! En bij een uniek project hoort een unieke samenwerking. Dus werd er door legendarische tattoo-artist Henk Schiffmacher een exclusief custom design ontwikkeld, geheel in Social Deal-stijl.

Dit unieke merchandise pakket werd in de week voor kerst aan alle medewerkers overhandigd en wordt vanaf 2024 ook gebruikt als onboardingspakket. Hierbij is er keuze uit maar liefst 25 producten. In samenwerking met THG Creative Agency is er vervolgens een webshop ontwikkeld waar voor nieuwe medewerkers deze merchandise als onboardingspakket besteld kan worden. Compacon verzorgt en beheert de voorraad en verzorgt de fulfilment, zodat iedere bestelling perfect wordt afgehandeld.