Unilever en Fiskars bieden online premium giftsets aan

Unilever en Fiskars bieden online premium giftsets aan

Unilever gaat samen met Fiskars en PostNL premium giftsets aanbieden. De giftsets kunnen worden samengesteld met producten van Unilever en artikelen uit het home & living assortiment van Fiskars, dat onder meer bekend is van de merken Iittala, Wedgwood, Royal Doulton en Fiskars. Zo is er een beterschaps-giftset met Pukka thee en een Iittala mok, een BBQ-giftset met Calvé en Hellmann’s sauzen en 6 schaaltjes van Royal Doulton en een health-giftset met Calvé dressings en een dressing shaker van Fiskars. Op deze manier bieden Unilever en Fiskars vanuit hun productportfolio retailers de mogelijkheid om naar eigen keuze een premium giftsets samen te stellen. De samenwerking met PostNL maakt het mogelijk om de giftset direct naar de consument te versturen. De retailer wordt hierin dus ontzorgt. Daarnaast is PIMM Solutions de eerste webshop die met dit gifting concept gaat starten.

PIMM Solutions

Rick van Nispen: “Pimm® Solutions is opgericht vanuit de overtuiging dat het geven van een cadeautje of attentie aan een medewerker of klant wel leuk moet blijven. Daarmee bedoelen we dat alle onnodige moeite en kosten voor het regelen, zoeken, bestellen en afrekenen niet meer gemaakt hoeven worden als je bestelt via ons platform, want dat is leuk, makkelijk en snel. De met Unilever samengestelde premium giftsets zijn dan ook een uitstekende toevoeging aan ons assortiment. Geschikt bij diverse zakelijke geefmomenten, zoals een eerste werkdag, werkjubileum en verhuizing. Wij zijn erg enthousiast om deze giftsets aan te kunnen bieden aan onze B2B klanten!”