Home > Sponsored Content > Venco Tikkels actie
Wie kent ze niet? Tikkels. Hard van buiten, zacht van binnen! Door deze bijzondere textuur zijn Tikkels nog steeds erg populair. Daarom lanceert Venco nu twee nieuwe mixen in de smaken Drop & Dropmint en Drop & Fruit, ideaal om te consumeren tijdens gezellige momenten zoals met vrienden samen naar een film kijken.
Gekozen is daarom voor het sterke actieaanbod: bij aankoop van 1 zak Tikkels gratis film i.s.m. Movie MAX Online. Hokra bedacht en realiseerde vervolgens de actiecommunicatie: ’n Tikkeltje overdreven waarbij veel te veel vrienden samen op 1 bank zichtbaar een film kijken. Deze communicatie is doorvertaald in alle middelen zowel on- als offline.
GERELATEERDE ARTIKELEN
Laatste fashionlijn van snackmerk FEBO
Na drie jaar stopt FEBO met zijn befaamde fashionlijn. Het snackmerk is nog één laatste keer met nieuwe haute friture gekomen. Niemand minder dan Youtube-ster,...
Pathé, het coolste uitje om te doen
Het feit dat bioscoopbezoekers in de zomer liever buiten van het mooie weer willen genieten, is een jaarlijkse uitdaging voor bioscoopexploitant Pathé. Pathé is vorige...
Hokra steunt Hulphond Nederland
Op 14 september organiseert Hokra, leverancier van promotionele producten, een grote magazijnverkoop waarbij de opbrengst gaat naar Hulphond Nederland. Er zijn gave producten te koop...