Grenzeloze creativiteit van Burger King® zorgt voor Mini Whopper Jr. tijdens Halloween
Burger King lanceert Mini Whopper Jr. tijdens Halloween

Grenzeloze creativiteit van Burger King® zorgt voor Mini Whopper Jr. tijdens Halloween

De Burger King® in Puerto Rico lanceerde dit jaar een speciale editie van de Mini Whopper Jr. voor Halloween. Zij transformeerde de bekende Whopper burger in een kleiner formaat, verpakt als snoepje. Het doel van deze campagne was om het gebruik van de Burger King®-app in een seizoen als Halloween aan te moedigen.

Fans uit Puerto Rico konden vanuit de Burger King App een limited edition van de Mini Whopper® Jr bestellen.

Grenzeloze creativiteit van Burger King®

“Het maakt deel uit van onze visie op grenzeloze creativiteit om ideeën te bedenken die verder gaan. Ideeën die naast communicatie ook producten of relevante innovaties voor onze klanten bevatten én vooral ideeën die helpen hun bedrijf te laten groeien”, aldus Jessica Apellaniz, Chief Creative Officer bij Ogilvy Latina.

Activatiecampagne 

Rafa Reina, Chief Creative Officer bij Ogilvy – De la Cruz in Puerto Rico, voegde nog toe: “We zijn erg blij met de ontwikkeling van deze campagne. We wilden het gebruik van de Burger King®-app in een seizoen als Halloween aanmoedigen. We hebben het gedaan door een innovatie te creëren met onze geliefde Whopper® Jr. Dit is een editie die je alleen in de app en in restaurants rond het eiland kunt vinden. Daarnaast gaan we de campagne op sociale media voeren met influencers en celebrities. Burger King® wordt gekroond als de koning van een seizoen waarin niet alles gummies en chocolade is”