‘Met dank aan de natuur!’ Dat is de naam van de nieuwe campagne die Chaudfontaine onlangs heeft gelanceerd. Daarnaast gaat Chaudfontaine dit jaar Natuurmonumenten ondersteunen. Hiermee benadrukt Chaudfontaine dat dit merk heel veel aan de natuur te danken heeft: het natuurlijk mineraalwater wordt door de aarde verwarmd en ontspringt met een temperatuur van 37°C. Het enige wat de bottelaar nog hoeft te doen, is het water in een fles stoppen.
Slechts één procent van de drinkwaterbronnen is thermaal en Chaudfontaine, een merk van Coca-Cola, behoort tot die categorie. Door zijn duurzaam watermanagement en zorgvuldige bescherming van de bron zorgt Chaudfontaine voor zijn omgeving.
Chaudfontaine steunt Natuurmonumenten om zoveel mogelijk mensen te betrekken bij het beleven en beschermen van de natuur. Het initiatief ‘Puur Natuur Projecten’ van Chaudfontaine vraagt aandacht voor verschillende projecten van Natuurmonumenten: van wandel-, fiets – en kanoroutes door natuurgebieden tot een project om weidevogels te beschermen.
Puur natuur
Naast de nieuwe commercial ‘Met dank aan de natuur!’, komt er op de verpakkingen van Chaudfontaine een ‘Puur Natuur’ logo te staan met een verwijzing naar de ‘Puur Natuur’ website. Hier krijgen consumenten een 360 graden visuele beleving, waarbij Chaudfontaine tekst en uitleg geeft over de campagne. Ook is er aandacht voor de projecten van Natuurmonumenten.
Consumenten worden via social media opgeroepen het werk van Natuurmonumenten te steunen. Chaudfontaine maakt dit zichtbaar met een logo op de etiketten en via zijn online en social mediakanalen. Voor de ‘Met dank aan de Natuur!’ campagne heeft Chaudfontaine samengewerkt met creatief bureau Noise.