Deen zet in op goocheltrucs | PromZ

Deen zet in op goocheltrucs

Supermarkt Deen laat klanten sparen voor 25 goocheltrucjes. De actie onder de naam Trucado is onlangs van start gegaan en loopt tot en met 7 maart. Bij iedere 15 euro aan boodschappen en actieproducten ontvangt de klant een trucje.

Op de achterzijde van elke verpakking van een trucje, staat een QR-code die doorlinkt naar een filmpje waar goochelaar Roy van Rossum de truc voordoet, en daarna ook uitlegt hoe de truc werkt. Na het zien van het filmpje kan men dus zelf goochelen.

Gouden stafjes
Tussen alle trucjes zijn ook een aantal gouden goochelstafjes verstopt. De vinders van deze stafjes winnen in ieder geval een Deen-waardebon, maar maken daarnaast ook kans op een goochelshow van Roy van Rossum voor een complete schoolklas. Roy van Rossum is bekend door zijn YouTube serie ‘Goochelen doe je zo’. Deze serie heeft meer dan 5 miljoen views op YouTube.