Duurzaamheidsprijs voor Logoloop | PromZ

Duurzaamheidsprijs voor Logoloop

Het product Logoloop van het bedrijf Blikvanger heeft een award gewonnen voor zijn super duurzame karakter. De award, ofwel PSI Sustainability Award 2016, is eerder deze maand uitgereikt door de Duitse organisatie voor (toe)leveranciers van promotionele producten in Europa.

 

Over de Logoloop zei de jury: “Zo hoort het! CO2-neutraal drukwerk dat voldoet aan de ISO 14001-norm en CO2-neutraal wordt verwerkt. Niet alleen heeft het product een NatureOffice certificaat, ook het gebruikte karton is FSC gecertificeerd en komt uit fabrieken die voor 95 procent werken op biobrandstoffen en elektriciteit uit hernieuwbare bronnen. Bij de productie is bovendien rekening gehouden met preventie van restafval. Daarnaast vindt de productie plaats in Europa om onnodige CO2-uitstoot van transport te voorkomen. Logoloop is een communicatie-instrument dat óók op ecologisch vlak wint, perfect dus voor besprekingen met klanten die duurzaamheid belangrijk vinden.”

 

 

Zintuiglijke ervaring

Al twintig jaar creëert Blikvanger producten gericht op zintuiglijke ervaringen bij de ontvanger. Eigenaar Coen van den Bos: “Daardoor blijft de boodschap langer in herinnering. Onze producten brengen de boodschap op een bijzondere manier over en zijn breed toepasbaar. Ze vallen gegarandeerd op en kunnen iedere marketing campagne versterken.”