EcoVadis Silver

EcoVadis zilver voor BeGlobal

BeGlobal heeft onlangs het EcoVadis Silver certificaat behaald. “Wij geloven in verantwoord en duurzaam ondernemen,” aldus André Noordwijk en Marco Horneman, de oprichters en directie van BeGlobal. “We gaan nu voor goud. We rekenen erop dat we binnen korte termijn het Ecovadis Gold certificaat toegekend krijgen. Dat proces is al in gang gezet.”

“Het EcoVadis certificaat betekent veel voor ons,” stellen Noordwijk en Horneman. “We zijn er immers op uit om de ecologische footprint van BeGlobal zo klein mogelijk te houden en we nemen MVO en duurzaamheid in onze bedrijfsvoering zeer serieus. Het certificaat is de officiële erkenning dat we daar goed mee bezig zijn. We zijn er dan ook supertrots op dat we behoren tot een van de eerste distributeurs van product media die het Ecovadis label hebben ontvangen. ”

Officiële erkenning

“Wij hechten grote waarde aan verantwoord ondernemen en duurzaam opereren. Dat is belangrijk voor BeGlobal, en natuurlijk voor onze klanten en toeleveranciers  waarmee we samenwerken. Met het EcoVadis label laten we letterlijk zien dat we onze maatschappelijke en sociale verantwoordelijkheid nemen en ethisch zakendoen hoog in het vaandel hebben staan.” Dat BeGlobal  al sinds 2017 aangesloten is bij Amfori BSCI is daar ook een bewijs van.
Zie ook www.amfori.org

BeGlobal

Eind vorig jaar bundelden BeGlobal en Intercédé hun krachten. De twee distributeurs van product media zijn al jarenlang actief op de markt. Intercédé werkt(e) o.a. voor opdrachtgevers als Aegon, De Nederlandsche Bank, De Haagse Hogeschool, VU Amsterdam en Koni.  BeGlobal werkt(e) o.m. voor ING, DAS, Deloitte, Picnic, AON en Europcar. Het bijna 20 jaar geleden opgerichte BeGlobal maakt al jaren exclusief onderdeel uit van het internationale netwerk IPPAG (International Partnership for Premiums & Gifts) en Prominate.