Een-tweetje tussen Odido en Sanquin | PromZ

Een-tweetje tussen Odido en Sanquin

Een halfjaar geleden attendeerde Sanquin (bloedbank) het telecombedrijf er, met een knipoog, op dat enkele marketinguitingen van Odido wel héél erg veel op de huisstijl van Sanquin leken. Daarop ging Odido op eigen sportieve wijze de uitdaging aan en kwam met de mogelijkheid om via de sponsoring van FC Utrecht het belang van het vinden van nieuwe bloed- en plasmadonors te onderstrepen. Zo hopen beide partijen dat fans in het stadion en thuis op de bank die live meekijken zich aanmelden als nieuwe donor bij Sanquin.

Leo Hensen, Head of Marketing & Communications Mass Market bij Odido: “Onze samenwerking met FC Utrecht kenmerkt zich door verbinding en menselijkheid. Na de sportieve uitnodiging van Sanquin, was het voor ons dan ook een logische keuze om onze rol als hoofdsponsor van FC Utrecht in te zetten om het, letterlijk levensbelangrijke, werk van Sanquin de nodige aandacht te geven. Op deze manier kunnen we een brug slaan tussen Sanquin en potentiële nieuwe donors.”