G-Star maakt duurzaam statement met deepfake campagne | PromZ

G-Star maakt duurzaam statement met deepfake campagne

Jeans moeten zo lang mogelijk meegaan’ is het duurzame statement van de nieuwe campagne van G-Star. In de campagnevideo, wordt via deepfake technologie een jeans dragende man gezien die door de seizoenen heen ouder wordt – net als zijn jeans.

Deze internationale campagne vormt de aftrap van het Responsibility-programma van G-Star. Hiermee kondigt het jeansmerk aan vóór 2030 alleen nog met afbreekbare materialen te willen werken.

Gwenda van Vliet (CMO van G-Star): ‘Pure denim ís ons DNA. Als geen ander houden wij van het ouderdomsproces van jeans en wij zijn er heel blij mee hoe de schoonheid daarvan verfilmd is in onze nieuwe wereldwijde campagne die we samen hebben gemaakt met The Family. Dit is echt een oproep om je jeans te (her)waarderen en deze langer te dragen dan een paar seizoenen. Sterker nog, to wear your denim till the end.’

Bekijk de video hieronder.