Haagse Hogeschool kiest voor BeGlobal | PromZ

Haagse Hogeschool kiest voor BeGlobal

Na een aanbesteding mag BeGlobal in Waddinxveen zich de komende 6 jaar de leverancier van relatiegeschenken, eindejaarsgeschenken en promotionele artikelen noemen van De Haagse Hogeschool (HHS).

De overheidsinstantie HHS is verplicht aanbestedingen uit te schrijven. De afgelopen jaren gingen de gunningen naar Intercédé. Na het samengaan met BeGlobal ging De HHS als klant mee naar de nieuwe combinatie, die nu dus ook weer de aanbesteding heeft gewonnen.

Creativiteit
De Haagse Hogeschool hecht groot belang aan het goed overbrengen van zijn marketing- en communicatiestrategie. De opleiding zet er uiteenlopende media en middelen voor in. Promotionele producten worden het hele jaar door ingezet om de strategie mede te realiseren.
In de aanbesteding stelt De HHS aan de deelnemers ook open vragen over creativiteit en originaliteit en over hun visie op de rol van het inzetten van product media en relatiegeschenken. MVO en aandacht voor duurzaamheid zijn ook belangrijke aandachtsgebieden.