Meer power voor Repeat met Bluechip | PromZ

Meer power voor Repeat met Bluechip

Per 1 juni zijn leverancier Repeat en Bluechip samen verder gegaan onder de naam Bluechip Netherlands.

 

Bluechip is een Chinese organisatie met een internationale focus. Met reeds vestigingen in Hong Kong, Shenzen, Barcelona en Warschau, is Nederland het volgende Europese land waar Bluechip is neergestreken.

 

Grote speler

Jean Louis Flier, directeur van voorheen Repeat en nu Bluechip Netherlands: “Met Bluechip erbij zijn we nu een grote speler op de tailormade en sourcing markt. Als tailormade premium specialist bedienen we een aantal grote internationale accounts, zoals o.a. de De Agostini groep, De Lotto, Albert Heijn supermarkten, Vomar supermarkten, Gamma bouwmarkt, Disaronno, ia Maria en Elan Skies. Bluechip is ook specialist in kinderboekjes met een cadeautje of gimmick erbij.”

 

Schaalvoordelen

Hij vervolgt: “Ik ben al geruime tijd bezig om te kijken hoe mijn klanten en prospects kunnen profiteren van de schaalvoordelen die globalisering met zich meebrengt. Door deze fusie ontstaat er een nieuwe infrastructuur die ervoor zorgt dat klanten kunnen profiteren van meer creativiteit in combinatie met een enorm potentieel aan kennis, inkoopkracht en prijsvoordeel. Met de sterke achterban van Bluechip Hong Kong kunnen we op diverse vlakken voordelen bieden aan onze klanten.”