And the winner is…. | PromZ

And the winner is….

Traditiegetrouw kiest PromZ Magazine aan het eind van het jaar de PromZ Premiumpromotion of the Year, ofwel de premiumactie die PromZ Magazine de beste van 2017 vond.

We verklappen de nummer 1 nu nog niet, maar tot de kanshebbers van betere premiumacties van 2017, aldus het panel dat de acties beoordeelde, behoren o.a. Sourcy-regenlaarsjes, Jumbo met Max-acties, KLM-tag, Peijnenburg-retromokken en de biermerken Heineken, Jupiler en Leffe met achtereenvolgens de coolbag, de bbq-attributen en het bierbrood. Ook grootgrutter AH ontbreekt niet op het lijstje.
Het panel bestond uit de communicatie- en promotiespecialisten Ed van Eunen (Van Eunen Marketing), Charles Borremans (Redmint), Kees-Jan Rozestraten (de Combinatie van Factoren), Frank de Bruin (Activate&co), Allard Frederiks en Karin Schaper (beiden PromZ Magazine).

In de volgende emailnieuwsbrief van PromZ Magazine, die rond 20 december uitkomt, worden de winnaars en bijna-winnaars bekend gemaakt.