Wat gaat u doen in 2018?

Sinds jaren wordt er in opdracht van PromZ Magazine onderzoek gedaan onder inkopers en marketeers van het Nederlands bedrijfsleven, (semi)overheden en de non-profit sector naar de actuele ontwikkelingen op het gebied van promotionele producten, relatiegeschenken, reclameartikelen en kerstpakketten/eindejaarsgeschenken.

Wellicht wordt u binnenkort benaderd voor dit PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2017, dat online wordt uitgevoerd door marktonderzoekbureau One Question. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd of de budgetten voor de inzet van promotionele producten in 2018 stijgen, met hoeveel leveranciers inkopers zaken doen, welke soorten promotionele artikelen veel worden ingezet en wat belangrijke criteria bij de inkoop zijn.

Doe mee

Uw antwoorden worden volstrekt anoniem verwerkt. PromZ Magazine heeft geen inzage in de individuele antwoorden. De samengevatte uitkomsten van dit onderzoek, gebaseerd op uw antwoorden en de antwoorden van vele tientallen andere marketeers en inkopers, worden gepubliceerd in de PromZ-emailnieuwsbrief en PromZ Magazine nr 1 van het komend jaar.
We hopen dat u mee doet. Uw ervaringen en mening zijn belangrijk om de markt in kaart te kunnen brengen en te voorspellen wat 2018 gaat brengen. Daarnaast is uw medewerking van belang om vergelijkingen te kunnen maken met voorgaande jaren.