De tien Nederlandse leveranciers van relatiegeschenken, die samenwerken onder de naam Promoforgift, hebben weer een nieuwe gezamenlijke catalogus uitgebracht. De groep presenteert zich op de beurs PromZ Event 2011, die van 29 tot en met 31 maart plaatsvindt in de Jaarbeurs Utrecht.
De tien Nederlandse leveranciers van relatiegeschenken, die samenwerken onder de naam Promoforgift, hebben weer een nieuwe gezamenlijke catalogus uitgebracht. De groep presenteert zich op de beurs PromZ Event 2011, die van 29 tot en met 31 maart plaatsvindt in de Jaarbeurs Utrecht.
Het doel van de inkoop- en marketingorganisatie Promoforgift is slagvaardiger en concurrerender te kunnen opereren in de markt van relatiegeschenken en promotionele artikelen. Door hun inkopen te bundelen behoort de Promoforgift groep tot een van de grotere bedrijven in de branche en ontstaat er meer massa en inkoopvolume waardoor scherper kan worden ingekocht.
Landelijke dekking
De tien leveranciers in de groep zijn: HekonValentijn uit Zwolle, NL Promotions uit Gilze, Stibbe Promotionals Almere, De Bruijn relatiegeschenken Amsterdam, Koornneef Relatiegeschenken ’s-Gravenzande, Amigo Promotion Enschede, Van Egmond Relatiegeschenken Hendrik Ido Ambacht, PRO-SALES promotieartikelen Oudkarspel, Amiko relatiegeschenken ’s-Hertogenbosch en Diebels relatiegeschenken Deventer.
Inl. Tel: 013-8505538.