Nieuwe productlijn van GiftForYou | PromZ

Nieuwe productlijn van GiftForYou

Nieuwe productlijn van GiftForYou Dit jaar introduceert GiftForYou zijn nieuwe productlijn met belevenissen. Naast een uiterlijke metamorfose naar een meer luxe cadeauverpakking, zijn ook enkele inhoudelijke aspecten van de cadeaus aangepast naar aanleiding van consumentenonderzoek.

De geldigheidstermijn is verlengd van één naar twee jaar en de ontvanger heeft nu de mogelijkheid om de belevenis gratis om te ruilen voor één van de andere GiftForYou belevenissen, mocht een cadeau wat minder aanspreken.

Gemiddeld koopt een consument 4 tot 5 cadeaukaarten per jaar, waarvan 41% belevenissen zoals die van GiftForYou zijn. Daarbij zegt bijna 50% van de Nederlandse consumenten een aankoopintentie te hebben om komend halfjaar een cadeaukaart te kopen, aldus de Nationale cadeaubonnenmonitor, 2016.
GiftForYou is een product van GiftFor2 B.V., opgericht in 2008. Met 36 nieuwe titels en 56 titels in het bestaande assortiment, biedt het merk ruim 6.000 belevenissen bij 1.600 inleverlocaties en heeft het vele culinaire inleverlocaties.

Vijf categorieën
De cadeaubelevenissen worden in de nieuwe productlijn aangeboden in 36 thema’s die ondergebracht zijn in vijf categorieën; Eten & Drinken, Overnachten, Actief & Cultureel, Wellness en Vrije Keuze. Het assortiment wordt ten opzichte van de bestaande productlijnen aangevuld met vier nieuwe titels; Wine Time, Zoet & Zalig, Logeren & Dineren en Weekend Lazy. Naast de verschillende thema’s worden er ook vrije keuze waardebonnen aangeboden waaruit de ontvanger zelf een belevenis kan kiezen. In de loop van het jaar wordt de nieuwe lijn aangeboden bij verschillende B2B-kanalen en via de eigen website www.giftforyou.nl.