productzfinder

PromZ Magazine

PromZ.Live

BliQje met inhoud van LocoMix

Naast het Pull Open blikje is er ook een Slide Open BliQje waar in naast het kaartje ook nog een extra gadget gestopt kan worden...

Koester uw vrijwilligers!

Zorginstellingen, non-profit organisaties etc. moeten zich steeds meer profileren in de strijd om klanten, medewerkers en vrijwilligers. Volgens Bert van der Lende, directeur bij de...

SPIDER CATCHER

Op een vriendelijke manier verlost worden van spinnen en ander ongedierte. A.LEX heeft het alleen recht op verkoop van de Spider Catcher in Nederland.','Consumenten richtprijs:...

Flessenpost komt altijd aan!

De uitnodiging wordt opgerold, in de fles gestoken en versloten met een kurk en tape. De fles kan zonder envelop op de bus. Bij 250...

Huis-aan-huis folders goed voor kortingsacties

Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...

Ruim 430.000 euro naar goede doelen via Tintelingen

De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...

Promotioneel ijs

Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...

Lanyard met capuchon

De Capuchon Lanyard heeft een dubbele functie. In het nekgedeelte van de lanyard is een capuchon bevestigd, ideaal tegen de regen of zon. De Lanyard...

Energy Drink in nieuwe CleverCan

Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...