FANCLAPS: Nieuw Fan item
Misschien het meest originele maar zeker de luidste nieuwe fan-item. Klap in je handen voor de ongelooflijke Fanclaps! Klappen voor je team of club wordt met...
Misschien het meest originele maar zeker de luidste nieuwe fan-item. Klap in je handen voor de ongelooflijke Fanclaps! Klappen voor je team of club wordt met...
Zien en gezien worden! Dat is de slogan van de nieuwe Silva Simi, een compact trendy lampje. Puur en simpel, met een indrukwekkende lichtstraal voor...
Terug naar de basis met handige, bruikbare artikelen. De kou is ingezet, sneeuw is in aantocht en het ijskrabben is weer ergernis nummer 1. Geen...
Het personeelsvoordeelprogramma van RedLoyalty heet wegnahetwerk en is een uniek abonnement. Medewerkers ontvangen exclusieve voordelen die allemaal te maken hebben met ontspanning en entertainment. Al meer dan 140...
Volwassenen gedragen zich socialer en eerlijker als er knuffels of andere voorwerpen die aan kinderen doen denken in de buurt zijn. Dat blijkt uit onderzoek...
'Give aways kunnen net zo effectief zijn als tv- en printreclame. Dit blijkt uit een recent onderzoek van de Britse branchevereniging BPMA (British Promotional Merchandise...
'Het Algemeen Dagblad, dat begin dit jaar het nieuwe album van Trijntje Oosterhuis gratis weggaf, is weer met een nieuwe grootschalige muziekactie gestart.
'Elk jaar organiseert Hokra Below the Line ten behoeve van een goed doel een garage sale van promotionele artikelen. Dit keer leverde deze 6500 euro...