Flessenpost komt altijd aan!
De uitnodiging wordt opgerold, in de fles gestoken en versloten met een kurk en tape. De fles kan zonder envelop op de bus. Bij 250...
De uitnodiging wordt opgerold, in de fles gestoken en versloten met een kurk en tape. De fles kan zonder envelop op de bus. Bij 250...
Huis-aan-huis folders zijn een effectief actiemedium. In 2008 heeft 24 procent van de consumenten gerespondeerd op een actie-aanbieding in reclamefolders. Dit blijkt uit recent onderzoek...
De werknemers die met de laatste jaarwisseling een Tinteling Kerstgeschenk ontvingen, hebben meer geld gedoneerd aan goede doelen dan voorgaande jaren.',' rnTintelingen, aanbieder van eigen keuze...
Coolste give away ooit! Diverse soorten ijsjes in uw eigen full colour verpakking. De ijsjes zijn niet alleen uitermate geschikt om uw werknemers tijdens de...
De Capuchon Lanyard heeft een dubbele functie. In het nekgedeelte van de lanyard is een capuchon bevestigd, ideaal tegen de regen of zon. De Lanyard...
Krachtige image-drink voor uw slimme boodschap! De Energy Drink in de nieuwe CleverCan zorgt voor de nodige power in uw marketing. De typische Oostenrijkse smaak...
In een nieuwe, gezamenlijke activiteit leveren Staat & Co uit Meppel en Benito uit Waalwijk gepersonaliseerde fotoboeken voor sales promotionacties, loyaliteitsbeloning of als (eindejaars)geschenk voor...
De Logokite, ’s werelds kleinste vlieger – dus uw boodschap hoog in de lucht! – en de Bierplu, een parapluutje waarin 8 (bier)glazen passen zijn...
Omdat 2009 het jaar van MVO, duurzaam en groen is, zijn ook een Groen Premium en een Groen Relatiegeschenk gekozen. ',' Nappie Tot Groen Premium 2009 is uitgeroepen...