Het afgelopen voetbalseizoen was niet gemakkelijk, het amateurvoetbal stond door corona voor een groot deel stil. Een groot gemis voor iedereen die wekelijks op en om de velden van de ruim 3.000 amateurverenigingen geniet van voetbal. En bovendien goed merkbaar in de clubkas.
Om clubs financieel een steuntje in de rug te bieden lanceerden Albert Heijn en de KNVB woensdag 8 september samen met bondscoach Louis van Gaal Voetbalpassie, een digitaal spaarprogramma waarmee klanten Voetbalpassiepunten kunnen sparen om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. Alle amateurclubs in het voetbal doen automatisch mee. Om het programma zo goed mogelijk op de clubs onder de aandacht te brengen, is er een complete tool kit samengesteld met daarin o.a. posters, een spandoek, flyers en bierviltjes.
In opdracht van onze klant KNVB hebben wij de distributie van de ruim 2.500 pakketten, welke naar de amateurclubs zijn verzonden, mogen begeleiden! Een flink project waar we trots op zijn en waar onze nieuwe grote magazijnhal goed van pas kwam!
Daarnaast hebben wij, in samenwerking met onze klant APS, sjaals en vaantjes geproduceerd. Deze zijn bij de introductie van het AH Voetbalpassie-programma uitgedeeld.
Groot project of wat kleinere aantallen?
Wil je jouw personeel, klanten of relaties ook verrassen met een leuk, gepersonaliseerd geschenk of pakket? Neem vrijblijvend contact met ons op via sales@weboprom.nl of 036 767 0330.