Stop single use cups, laat je inspireren | PromZ

Stop single use cups, laat je inspireren

De ‘Bring Your Own’ campagne van de Nederlandse Spoorwegen, werd onlangs bekroond met een Gouden Giraffe. Het merkactivatiebureau The Groundbreakers mocht deze in ontvangst nemen voor het meest duurzame event. Zij deden samen met de NS mee met de ‘Bring Your Own’ activatie in de categorieën PR & Mediawaarde en Duurzaamheid. Hun inzending betrof een mediagenieke activatie die awareness creëerde voor de campagne van NS. Reizigers werden geactiveerd om hun wegwerpbeker te vervangen voor een eigen herbruikbare beker. Tijdens de vier campagnedagen gooiden honderden reizigers hun allerlaatste wegwerpbeker ooit weg en werden maar liefst 15,2 miljoen mensen bereikt.

Gebruik je zelf al een herbruikbare koffiebeker en hebben jullie op de zaak al een manier bedacht om af te komen van die single use bekers? Onze branche heeft talloze oplossingen! Dus laat je inspireren door deze case, neem contact op met je leverancier en zorg dat van die single use troep afkomt.