Home > NewZ > Aantal joint promotions flink gestegen
Retail en e-tail
Van de eerder genoemde 7.722 landelijk gevoerde joint promotions komen er 2.719 uit de branche retail (2.058) en e-tail (661), ofwel, ruim 1 op 3 (35%) is een joint promotion van een retailer of e-tailer. Tien jaar geleden was dit 1 op 5 (20%) en 5 jaar geleden 1 op 4 (25%). Joint promotions binnen de retail en e-tailbranche zijn dus nog steeds aan de winnende hand en worden steeds belangrijker blijkt uit de markt. Dit komt voornamelijk door het feit dat retail/e-tail meer impulsgericht is en promoties hier uitstekend op aansluiten, aldus Sander Schoneveld van Promotional Partners.
GERELATEERDE ARTIKELEN
Jumbo Golf retail-partner van KLM Open
Jumbo Golf is de nieuwe retail-partner van de 100e editie van het KLM Open. Voor deze feestelijke editie van het oudste internationale sporttoernooi van Nederland...
Fijne Feestdagen!
PromZ wenst iedereen fijne feestdagen en zowel privé als zakelijk een goed 2018. Volgend jaar kunt u weer rekenen op onze emailnieuwsbrieven, twee maal de...
Meer beleving bij Intertoys
Test“Spelen is ontzettend belangrijk en dat gaat veel verder dan speelgoed alleen. Deze proefwinkels nodigen uit om te spelen en zijn voor ons als een...