Bavaria kleedt vrouwen aan | PromZ

Bavaria kleedt vrouwen aan

Bavaria speelt met zijn WK-actie handig in op de vrouw. Tijdens het WK kijken net zo veel vrouwen als mannen naar voetbal. Maar belangrijker is dat 50% van de vrouwen ook bier op de dagelijkse boodschappenlijst heeft staan. Daarom triggert Bavaria de vrouwen met de DutchDress.

Bavaria speelt met zijn WK-actie handig in op de vrouw. Tijdens het WK kijken net zo veel vrouwen als mannen naar voetbal. Maar belangrijker is dat 50% van de vrouwen ook bier op de dagelijkse boodschappenlijst heeft staan. Daarom triggert Bavaria de vrouwen met de DutchDress.

De DutchDress is een jurkje van oranje tricot met een los rood/wit/blauw koord. Het is een one size fits all en kan op verschillende manieren gedragen worden. Sylvie van der Vaart is het gezicht achter de DutchDress en zal er de komende maanden te zien zijn.

Leeuwenhose
Het moet gezegd: de DutchDress is weer ‘ns wat heel anders dan de Leeuwenhose, waarmee Bavaria in 2006 op de proppen kwam…Het ontwerp van het jurkje is van SuperTrash, een populair internationaal modemerk.

De DutchDress is (zolang de voorraad strekt) verkrijgbaar in alle supermarkten in een verpakking met acht blikken Bavaria 33cl en via de webshop van Bavaria. Het jurkje is te zien in de Bavaria-commercial die later deze maand op tv komt.