De beste promotionele producten van 2018! | PromZ
De beste promotionele producten van 2018!

De beste promotionele producten van 2018!

Elk jaar worden op de vakbeurs PromZ.live (die medio mei plaatsvond in Ahoy) een aantal promotionele producten uitgeroepen tot de beste producten van dat jaar. De PromZ Promotional Product Awards worden elk jaar toegekend in 5 categorieën door een vakjury en een publieksjury.

De publieksjury wordt gevormd door bezoekers van PromZ.live, die de in aanmerking komende producten beoordelen en stemmen op hun favorieten. De vakjury beoordeelt aan de hand van een aantal criteria, zoals originaliteit, toepassingsmogelijkheden en inzetbaarheid, mogelijkheden voor bedrukking etc. De 5 categorieën zijn: kantoorartikelen, give away’s, sport & outdoor, huishoudelijke artikelen en overige artikelen.

We charge lanyard
In de categorie give away’s bekroonde de vakjury de We Charge Lanyard (Promocompany), de lanyard die ook de smartphone oplaadt. Deze nylon lanyard is gecombineerd met een 2 in 1 oplaadkabel voor mobiele apparaten. Door de We Charge Lanyard uit elkaar te halen, komt aan de ene kant de USB-connector te voorschijn en aan de andere kant de dubbel functionele connector.

We-Charge-Lanyard

Powerstation
In de categorie kantoorartikelen koos de vakjury voor de powerstation (CSE Europe ). Deze vernieuwde stekkerdoos ziet er opvallend anders uit en is helemaal te personaliseren met eigen bedrukking. Er is ruimte voor 15 stekkers en 2 usb’s.

Chill en Bright Beanie
In de categorie sport/outdoor ging de vakjury voor twee producten. De innovatieve en volledig recyclebare coolers en warmhouders Chill (Coolers4You). Nieuw aan de Chill is de vakverdeling, waardoor je warm en koud in dezelfde box mee kan nemen: wat warm is blijft warm en wat koud is blijft koud. Daarnaast is de vakverdeling heel handig om drankjes en eten van elkaar te scheiden.
Het andere product waar de vakjury voor ging was de BrightBeanie (BBranded), de muts die functie, fun en veiligheid combineert. De muts is voorzien van 2 uitneembare felle LED-lampjes die gemakkelijk via een usb-aansluiting zijn op te laden. Ook de Publieksprijs ging in de categorie outdoor naar de BrightBeanie.

Kooduu
De Kooduu (importeur Intraco en op de b- to-b markt o.a. verkrijgbaar bij relatiegeschenkenleverancier netwatanders.com), de draadloze speaker, LED-lamp en koeler in één, was volgens de vakjury de winnaar in de categorie huishoudelijke artikelen. Zelfs de verpakking is luxueus. Een zeer sfeervol geschenk voor relaties, bijvoorbeeld. De Kooduu kreeg ook de Publieksprijs in deze categorie.

RecognizaBell
In de categorie overige artikelen gaf de vakjury de award aan de RecognizaBell (JDL sourcing), de volledig personaliseerbare elektronische fietsbel. “Be recognizable” met je eigen mp3 sound in de fietsbel en realiseer unieke exposure voor je bedrijf.

Growing Concepts
Een Publieksprijs in de categorie overige voor Growing Concepts (Florisgifts), een ‘plantenconcept’ waarmee planten op verantwoorde, duurzame wijze worden geteeld. Dit trendy ecosystemen van Growing Concepts is een plant in een luxe afsluitbare weckpot, door de pot te sluiten ontstaat een eigen leefklimaat binnen in de pot. Je hoeft hem nooit water te geven. De pot is te voorzien van een sfeervol kaartje met logo en boodschap.

Growing-Concepts

Safety Bag
In de categorie give away’s ging de Publieksprijs naar de Safety Bag (Art Poetry & Design). Dit is een lichtgevend hes waarin je in het donker op of naast de weg goed wordt gezien. Het hes is ook zo om te vormen dat je het kunt gebruiken als boodschappentas.

safety-bag

Correctbook
De uitwisbare Correctbooks (Correctbook) (notitieblokken, die ook als ontwikkelingshulp worden ingezet om kinderen in Afrika te leren schrijven en lezen) zijn goed toe te passen op de zakelijke markt als relatiegeschenk. Ze zijn volledig in full colour te bedrukken, in de eigen huisstijl met logo. Dit product kreeg de Publieksprijs in de categorie kantoorartikelen.

correctbook

De vakjury bestond uit Nanne Bos (ING bank), promotiedeskundige Ed van Eunen, Robert van den Brink (MeetingLinq), John Swaab (Het Portaal Uitgevers) en Karin Schaper (PromZ).

jury promotional products 2018