Goud Ubercommerce, nieuwe unit brand shopper marketing | PromZ

Goud Ubercommerce, nieuwe unit brand shopper marketing

Goud Uberconnected is gestart met de nieuwe unit Goud Ubercommerce. De unit richt zich op brand shopper marketing en staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman.

Met de nieuwe unit wil Goud Uberconnected zijn klanten bedienen “tot en met de plek, waar het uiteindelijk moet gebeuren: de winkelvloer,” aldus Borremans en Logman. “De ambitie is om merkactivatiecampagnes compleet door te vertalen naar de winkel of naar de weg ernaartoe. En altijd binnen het kader van het merk. Bij brand shopper marketing gaat het om brand awareness én activatie inéén.”
"Goud Uberconnected ontwikkelt merkactivaties, waarbij het denken vanuit de 'Activatie Loop' centraal staat. Campagne, social conversatie en content werken hierbij in het conversieproces voortdurend op elkaar in. Door aan deze elementen de discipline commerce toe te voegen wordt the road to buy nóg beter geplaveid om van shoppers buyers te maken," licht Borremans verder toe.