Heineken Groothandel scoort met loyaltyprogramma | PromZ

Heineken Groothandel scoort met loyaltyprogramma

Heineken Groothandel gaat dit jaar verder met het vernieuwde StarBusiness Programma om de relatie met de horecaklanten verder uit te bouwen. Het blijkt dat de deelnemers aan het programma inderdaad loyaler en ‘voller’ zijn.

Dit meldt Touch, dat dit programma voor Heineken heeft ontwikkeld en beheert. De relatie tussen Touch en Heineken gaat terug naar 2005, toen het Goed Geschonken programma in samenwerking met Heineken Groothandel werd opgezet. In 2007 werd het programma vernieuwd naar het StarBusiness programma, waarbij het programma, naast het sparen voor cadeaus, een meer zakelijk karakter kreeg door het aanbieden van voordelen, specifiek gericht op horeca-ondernemers.

Nieuwe features
Eén van de nieuwe features in het huidige programma is de responsive weergave op mobile, tablet en desktop, aldus Touch. Ook komen er dit jaar nieuwe zakelijke partners bij. Deelnemende klanten sparen de Stars automatisch door afname van dranken, food en non-food. Deze Stars kunnen ingewisseld zowel zakelijk als privé worden voor ingewisseld voor o.a. cadeau- artikelen, Heineken-evenementen en Heineken-merchandise